Ekspresowo-pastelowo


Kartka z pudełkiem klejona w ekspresowym tempie: wieczorem dowiedziałam się, że jest potrzebna, rano leżała w paczuszce gotowa do wysyłki. Miało być kobieco i delikatnie więc sięgnęłam po LemonCraft Linen Story.Te bardzo delikatne papiery są jednocześnie bogate w szczegóły: koronki, serwetki, przecierki i kwiatki. Dlatego do ozdoby pudełka nie potrzebowałam wiele więcej niż arkusz papieru. Dodałam jedynie sznurek, guzik i napis i już byłam zadowolona z jego wyglądu.






 Kartce poświęciłam ciut więcej czasu tworząc po skosie dość bogatą kompozycję z pastelowych róży. Na szczęście córka powycinała mi wcześniej listki z bloczka ScrapBoys które idealnie wpasowały się w kolorystykę kartki. Wisienką na torcie były motylki z arkusza vintage time 032








 

Komentarze