Scrap ze słodziakami na wyzwanie Craft4You



 Spodobało mi się klejenie Scrapów do moodboardów więc wyszukałam kolejne wyzwanie. W oko wpadł mi moodboard Craft4you.pl . Akurat miałam ostatnie dwa żółte kwiatki od Agi Kocur które idealnie pasowały do pierwszego kafelka tablicy inspiracyjnej. Dodałam do nich różowe kiwatki w odcieniach możliwie jak najbardziej zbliżonych do tych ze zdjęć i paletki. Najtrudniej było znaleźć papier w żółtym, słonecznikowym odcieniu, ale po przekopaniu pracowni udało się:) Z kafelka z książką zabrałam literki i nastemplowałam brązowym tuszem na tle. Nie znalazłam nic z motywem słodyczy kafelka po lewej, ale Amelka z Natalką były wtedy jeszcze takie małe i słodkie, że więcej słodyczy ten scrap nie potrzebuje:)



Zgłaszam na wyzwanie Craft4You

Użyłam ze sklepu: 

-tusz Archiwal o brązowym  kolorze (od postarzania brzegów przez napisy i stemple tła.

- bajecznie mieniący się puder do embosingu  Midnight Bronze Obsidian


Komentarze