poniedziałek, 19 grudnia 2011

Świętowanie

Dziś moje digi-stempelki pojawiły się w sklepie http://www.digi-scrap.pl. Z tej okazji na sklepowym blogu do pobrania freebies gałązka:
Częstujcie się!
Już pracuję nad nowymi wzorami:) Mam nadzieję, że Wam się spodobają. 
Jeśli macie jakieś pomysły,życzenia,zamówienia, piszcie na kuczki@gmail.com lub tu w komentarzach:)


Zapukał też listonosz przed sekundką z dwoma przesyłkami od scrapgangu.
Jeszcze tylko jedna brakuje do kompletu :)

Takie trzy miłe promyczki szczęścia w niewesołej dla mnie końcówce roku.


W kolejce do bloga czekają kartki świąeczne. Niektórych nie zdążę pokazać Wam na blogu, bo powstają i lecą szybciutko na pocztę, żeby zdążyć przed świętami do adresaów.
 Oto kilka które załapały się na fotkę:) :


Pierwsza bardzo prościutka. Papier jest Tak ładny idekoracyjny, że niewiele dodatków mu porzeba:)




Latarnia Morska - Świąteczny Domek
kostki dystansowe
papermania Embossing Powder: Silver

sianko herbal pets z ziołami;)




Następna jest wielowarstwowa. wszystkie elementy są na kostkach dystansowych dzięki czemu jest fajnie przestrzenna. Niestety nie widać tego na zdjęciu bo światło "uciekło" i nie zdążyłam zrobić poprawki:)



kostki dystansowe
liqid pearls gold
embossing powder złoty








Dla omiany kolorystcznej turkusowa- niesiankowa z dyndającą bańką ażurową.



 a tą robiłam jjuż jakiś czas temu. Cynamon to zwijany poembossowany z dodakiem przyprawy cynamonowej papier. pachnie jak prawdziwy:D




Uf... starczy na dziś bo długaśny post wyszedł.
Pozdrawiam!!


6 komentarzy:

  1. A moja przesyłka się już doczołgała? Bo jak nie, to jutro powinna się zjawić :) Ja póki co mam jedno awizo na jedną paczkę, ale nie wiem, od której z Was :P

    Kartki piękne, za tę turkusową dałabym się pociachać na kawałki :D

    I gratuluję debiutu stempelkowego *

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) stempelek już sobie ściągnęłam. Mozę jeszcze zdążę coś scrobnąć na święta hihi
    Kartki fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rysko gratuluję!! karteluchy świetne:] ja dostałam jedną paczuszkę i nie otwierałam jeszcze czekam na waszą decyzję co robimy:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, gorgeous cards here! Love love your take on the CP sketch and the wreath you made.
    So glad you could play along with us at Card Patterns. Happy Holidays!

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful cards! Gorgeous designs. Wonderful take on the Card Patterns sketch, love the wreath that you made.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous cards! I especially love the wreath around the nativity image! Fantastic idea :)

    OdpowiedzUsuń