Jesienna wymiana czekoladowników.

Niedawno zapraszałam Was do wymianki czekoladowników u Kaś. Wczoraj odebrałam pyszności w ślicznym opakowaniu, czas więc na podsumowanie  zabawy.

Mój czekoladownik ztobiłam w kolorach początku pogodnej jesieni, gdzie promienie jeszcze ciepłego słońca rozjaśniają szarości. Ostatnie kwiaty mieszają się z owocami jesieni.




Na moim czekoladowniku pojawiły się papierowe makówki, dynia, ale też czapeczki żołędzi:



W środku, jak na czekoladownik przystało, czekała słodka tabliczka


Wnętrze z jesiennym wierszem ozdobiła wrzosowa gałązka, przyczepiona lakiem.


Dołączyłam też pogodny, jesienny wiersz Kazimiery Iłłakiewiczównej.



Moją wymiankową parą była Kasia- Esme. Jej podsumowanie wymianki znajdziecie TUTAJ.
 Dostałam od niej bardzo jesienny czekoladownik, z miechunką, makówkami, szyszkami i czapeczkami żołędzi.









Na fali wymiankowej radochy zapisałam się na kolejną wymiankę. Tym razem z Hobby place.


Zapowiada się świetna zabawa! szczegóły i zapisy na blogu Hobby Place. Dołączycie?

Komentarze

  1. Przepiękne są obie prace! W Twojej ujęła mnie gałązka wrzosu przyklejona lakiem.
    Kuszą mnie bardzo te jesienne prace, są takie piękne! Wczoraj zamówiłam jesienne owoce, więc może też coś wymyślę, choć pewnie za rok dopiero. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory i dodatki, czuje się jesień, ale dzięki kolorom jest ona zjawiskowa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na wymianki z zazdrością, ponieważ uwielbiam brać w nich udział i co roku to robiłam, a teraz mam nadmiar zajęć i nie zgłaszam się, żeby nie okazało się, że nie wywiążę się z zadania... Ty zrobiłaś świetny czekoladownik! Podobaja mi się delikatne jesienne kolory i ta niesamowita pieczęć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fantastyczna pieczęć i ten bukiet :) cudowny jesienny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super prace zrobiliście! Czekoladowniki jesienne na całego! Ryso, Twój jest przecudny w drobiazgi, a Kasi cudny w dary natury ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne jesienne czekoladowniki z mnóstwem dodatków

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace wykonałyście , super wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna wymianka, cudne obydwa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały jesienny czekoladownik.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne, dopracowane w każdym calu! piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rysko dziękuję, że wzięłaś udział w wymiance czekoladowników, którą zorganizowałam wraz z Kasią. Bardzo się cieszę, że wymianka się udała! Czekoladowniki wyglądają szałowo i jesienne :) A do wymianki świątecznej też się zapisałam, lubię takie zabawy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne oba, uwielbiam taką złotą, ciepłą jesień, którą znajduję na Waszych czekoladownikach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny czekoladownik a zwłaszcza pieczęć do laku, czy mogę wiedzieć skąd ją masz?? Będę wdzięczna za informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pieknie wykonałaś swój czekoladownik, te wszystkie dodatki cudownie się razem komponują. Makówki skradły moje serce. Czekoladownik, który otrzymałaś również piękny.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz