Zapatrzona w motyle - Layout


Szarości, beż, brudne, nieoczywiste odcienie różu i ziemisty, ciepły brąz. Takie połączenie kolorów zaproponował Klub Twórczych mam w wyzwaniu kolorystycznym z paletą:

Gdy zobaczyłam te paski od razu przypomniało mi się zdjęcie, które robiłam dla CraftManii z Natalką prezentującą spinkę z ćwiekiem Doliny Tęczy. jest niemal w identycznych odcieniach, nawet kolor sukieneczki się zgadza! 

Drugim skojarzeniem były papiery ScrapBoys Dream Garden. Gdy tylko odkopałam ten arkusz, od razu zabrałąm się do klejenia - bez dalszego szukania bo idealnie wpasował się w kolorystykę i charakter Scrapa. 

Żeby przełamać rytm kwiecistej ramki, jeden z brzegów zastąpiłam wydzieranymi warstwami papierów i tektury falistej, pomalowanej Gesso i różową farbką Fabrika Decoru.

Pod kompozycjami z kwiatów znalazły się tekturki SnipArt. Maki i żarówki wycięłam z arkuszy Mintay, a motyle z arkuszy LemonCraft i ScrapBoys









Komentarze

  1. Idealne dopasowanie.
    Piękne zdjęcie, kolory i dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem oczarowana! Pięknie zrealizowany temat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny layout 🤩
    Wszystko idealnie dopasowane:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne LO! Uwielbiam, jak jest tyle detali!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest zachwycający! Wybrałaś idealne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, bardzo romantyczny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praca ma obłędne kolory. Ten lewy brzeg wyszedł świetnie. Zdjęcie magiczne. Cała praca wyszła Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem oczarowana! Wspaniale połączyłaś kolory, i dodatki, napatrzeć się nie mogę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne LO. Malusi motylek skradł moje serce

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny, klimatyczny, romantyczny LO :) Wspaniale go skomponowałaś i ukwieciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykorzystałaś tę paletę kolorystyczną, powstała wspaniała praca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna praca i super wpasowałaś to w kolorki :) śliczna

    OdpowiedzUsuń
  16. Przesliczny layout dziękujemy za udział w wyzwaniu Klubu Twórczych Mam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie to wszystko skomponowane :) dzięki za udział w zabawie w KTM

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz