Identyfikator na 20 Dolnośląskie Warsztaty Craftowe

 


Cieszę się, że "moda" na identyfikatory zlotowe wraca, tym bardziej że wśród zamaskowanych twarzy trudno rozpoznać z kim się rozmawia. Przyznam szczerze, że i bez maseczek miewam z tym problem. Często kojarzę twarz, ale nie pamiętam imienia/ksywki. 

Tym razem noszenie identyfikatorka na 20 Dolnośląskich Warsztatach Craftowych to nie tylko ułatwienie, ale też szansa na wygranie nagród, bo organizatorki ogłosiły konkurs. 

Ja zrobiłam identyfikator z ksywką, w kolorach lata, jasnych, świetlistych. Z dojrzewającymi malinami. Jest to też wizytówka mojego stylu: pełnego warstw, koronek, z odrobiną farby.

Z kim się spotkam w ten weekend? Czyjego identyfikatora mam wypatrywać?


Komentarze

  1. Uroczy :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i do zobaczenia na zlocie. I jeszcze chciałam dodać, że u nas na każdym zlocie jest konkurs na identyfikator, bo też je bardzo lubimy i uważamy, że ułatwiają życie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thanks for showing that kind of knowledge on your portal.You have done all good.I love to see you again with some new content.
    wordpress
    blogspot
    youtube
    ភ្នាល់បាល់បក

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz